Strategia marketingu: Pawesome Events
W polskiej firmie Pawesome Events wspieram zarząd w organizacji wydarzenia o ogólnopolskim zasięgu.
Do moich zadań należy realizacja wypracowanej wspólnie strategii marketingowej w oparciu o ustalony plan.
Strategia marketingu: Świat Hodowcy
Jako redaktor naczelny portalu “Świat Hodowcy” zarządzam dużym zespołem redaktorów, tworzących niszowy, ekspercki kontent branżowy.
Zbudowałam plan marketingowy i odpowiadam w nim za spójność, egzekwowanie zadań i ich merytoryczną wartość.
Od września 2023 r. portal odnotował przeszło 1 mln wejść.
Strategia marketingu: Wydawnictwo Uszy do góry
Stworzyłam strategię marketingową wydawnictwa, w tym strategię marki i jej komunikacji.
Zarządzam i koordynuję projekty na każdym etapie procesu wydawniczego. Dobieram zespół i egzekwuje jego prace pod kątem spójności działań. Organizuję promocję i kanały dystrybucyjne.
Strategia marketingu: hodowla kotów rasowych
Przeszło dekadę temu stworzyłam strategię i zbudowałam markę hodowli opartą na “marketingu szeptanym”.
Szara Eminencja*PL jest aktualnie jedną z najbardziej rozpoznawalnych, spójnych i uznawaych hodowli kotów rasowych, nie tylko na rynku polskim ale również europejskim, o czym świadczy międzynarodowa współpraca a także wysokie zadowolenie Klientów.
Strategia marketingu: Uszy do góry!
Uszy do góry! to marka własna towarów premium (sklep internetowy) i usług (konsultacje komercyjne i zawodowe, wystąpienia eksperckie, szkolenia online i stacjonarne) dla opiekunów zwierząt towarzyszących, w tym działalność edukacyjna na YT i FB/IG. To jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek w niszy kociego behawioryzmu. Najwyższa marża sklepu to 900%.